O nas

Skuteczne strony internetowe...

Tworzeniem tylko takich się zajmuję, tylko takie mnie interesują!

Co z tego, że zatrudnisz najlepszych grafików-artystów, za właściwe dla ich talentu wynagrodzenie, i że to co ci dadzą, będzie arcydziełem, gdy użytkownik nie będzie wiedział jak się tym posłużyć, jak się w tym poruszać.

Albo gdy swoją “artystyczną” stronę powiesisz w najciemniejszym zakątku internetu, w internetowym zaułku.

Strona WWW, by była skuteczna musi:

  • być prosta w obsłudze, nie możesz zmuszać swojego klienta do tego by kombinował i wymyślał, jak ma  uzyskać pożądane przez niego wiadomości
  • być widoczna,
  • być przejrzysta,
  • być przemyślana, — tak aby w wyszukiwarce google’a zdobywała coraz wyższe pozycje
  • być ciekawa i użyteczna dla klienta, tak by chciał na nią jak najczęściej wracać...
  • być... — zapraszam na prywatne konsultacje, jaka powinna być skuteczna strona;)

Marketing internetowy

Czyli co zrobić, jak zrobić i dlaczego to zrobić, by sprzedać jak najwięcej przez internet.

Jak stosować Niewidzialne Techniki Sprzedaży i dlaczego, a w ogóle co ma piernik do wiatraka?

Dlaczego stosować 44 skuteczne techniki sprzedaży prezentowane przez 10 GWIAZD HOLLYWOODU?

Marketing relacyjny

Jak po co i dlaczego, a przede wszystkim co to?

Internet to druga moja pasja, żyję w nim od wielu, wielu lat**...

Kiedyś, u zarania dziejów internet uważano za ciekawostkę, i rzecz tylko dla fascynatów, i ja nim byłem.

Dziś trudno wyobrazić sobie życie bez internetu, maila, gg, facebooka, i tysiąca innych rzeczy, a ludzi nie znających się na internecie uważa się za wykluczonych, zmarginalizowanych społecznie, ba nawet uważa się że jeśli kogoś nie ma w google’u, na naszej klasie, lub facebooku, to prawdopodobnie nie istnieje...

**) gdzieś od około 1997 roku, pamiętam doskonale pierwszy rachunek za internet od Telekomunikacji Polskiej, inetrnet “wdzwaniany” przez modem, rachunek za listopad ponad 500zł!!!

Komputery to moja pasja, żyję z nimi od wielu, wielu lat*...

Dzięki swoim umiejętnościom informatycznym pomagam ludziom, “rozpalać” ich biznesy w internecie, bo internet to wspaniałe medium, a strona internetowa to najtańszy i niezmordowany pracownik, który:

  • nie żąda podwyżek,
  • nie chodzi na urlopy,
  • nie marudzi,
  • i zrobi dokładnie to co mu każemy (tylko najpierw musimy go odpowiednio wyszkolić...)

*) gdzieś od około 1992 roku...